Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 15 maj 2013

Onsdag

Idag står det mycket på schemat. 
De dagarna som man fyller med olika saker är lättare att vara nöjd med än de dagar som man bara tar det lugnt. Varför är det så?
Har bakat inför kvällens styrelsemöte, skrubbat diskbänken och nu är det dags för lite plock innan jag tar en sväng med bilen.
Numera sitter jag och skriver  på en groda ( Men det har jag väl redan berättat) den är mycket snabbare. Men vissa funktioner i bloggen saknar jag i appen. Som nu ....
Jag skulle vilja centrera texten men den knappen kan jag inte hitta.
Bildtexten och bilden är också lite krångligt att redigera. Det kanske är enklare att gå via Internet som vanligt?Blommorna i mitt köksfönster har jag övervintrat och planterat om. Ni väntar jag på blommorna.
Dags att ta itu med dagens projekt. 
Imorgon ska jag till Nordens ark, det ska bli kul!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar