Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 20 maj 2013

Några funderingar kring "Lycka"...

Vad är lycka egentligen?  
det har man funderat över ibland.
Det kan vara  "små" saker.
Här är några lyckliga ögonblick från veckan som gick:

I kassan på ICA: "Känner du igen mig? Du var min scoutledare"
En skolresa med nyfikna och glada elever.
En go kram från en elev och ett barnbarn.
Upptäckt av nya djur i vår natur.
Påtat i jorden
Träffat goda vänner

Knoppar som snart brister

Hittat något borttappat, 
det som göms i snö kommer upp i tö!!!



Vad är då den "största" lyckan?

Att känna sig älskad och behövd är viktigt och
att få göra något för andra kan också göra mig lycklig.
 MIN FAMILJ är givetvis också en stor lycka!!!

Vad är din största lycka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar