Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 30 januari 2013

Låt min själ komma till mognad...

.... så var temat för retreaten som jag var på i helgen.
Det var en fantastisk upplevelse som jag gärna gör om. Att i tystnad få möta andra människor och uppleva gemenskap i den miljö som Wettershus erbjuder rekommenderas varmt för den som behöver stiga åt sidan för ett tag. Några bilder vill jag dela med dig som läser min blogg.

Denna skylt passar mig så bra med sin dubbelbottnade mening....
Stig åt sidan.




Dessa vackra bilder fotade jag vid Vätterns strand vid Ölands brygga.
Namnet kommer av att här tog man sig mellan ö och land.


Ett vackert "träd" i Öppenhetens (vackra) rum.

Denna nyckel var viktig för mig
Jungfru Marie nyckelknippa för med den kom jag in till ..

... mitt rum där jag fick tid för mig själv. 

TACK 
Wettershus 
hit vill jag återvända!

1 kommentar:

  1. Vilka vackra bilder!Har funderat en del på detta med tystnad en tid. Ibland kan jag känna att det skulle vara skönt. Man har så mycket omkring sig hela tiden och helst ska man vara nåbar alla dygnets timmar. Tänker också mer och mer på hur lite materiella saker egentligen betyder och att vi har sååå mycket mer än vi behöver och mår bra av (mina egna funderingar)Ibland kan jag nästan känna mig stressad av att man ska ha mobilen med, det är tv och data, prylar hit och dit...
    Det vi inte kan vara utan är mat, så nu ska jag fixa lite matlåda till maken inför morgondagen =)
    Ha det riktigt gott, Kram!

    SvaraRadera