Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 2 februari 2013

2 februari 1982 ...

föddes vår andra dotter Lina. Det blir inte så ofta som vi firar den tillsammans. 
Hade tänkt mig lite kalas här idag. Men det får bli bara mannen och jag.

Den här veckan har jag gått på halvfart. 
Jobbat tre dagar och däremellan har jag mest tyckt synd om mig själv 
(skäms på mig det finns de som har det mycket värre) snörvlat och slöat.
Idag har jag gjort tvärtemot de flesta andra. 
Jag har gått inne i det vackra vädret. 
Men man får liksom energi att göra lite mer när solen skiner 
(även om det går i snigelfart).

Nu är det dags att sätta på kaffet och komplettera inlägget med en bild.

Ha det gott alla i solen antingen du är ute eller inne. 

1 kommentar:

  1. Snuvorna och tröttheten täcker kanske in större delen av landet?
    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera