Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 16 februari 2013

Lördagstankar.

.hosta
Om man söker efter en bild på hosta så kommer denna vackra bild fram.

Nu var det ju inte riktigt det som jag menade. 
Jag håller på att på tokig på min hosta. 
Har t.o m fått träningsvärk i mellangärdet och febern vill inte heller ge sig. 
Kan det vara så att träning sätter i gång något
eller var det mitt vik på dagis/förskola med nya baciller? 
Jag har varit förkyld ett tag men inte någon feber. 

Jag har inte tid att vara sjuk har annat som måste göras.
Planen var att jag skulle plantera om mina pelargoner
är visst dags att göra det. Får nog skjuta på det några dagar.


Men så kan man inte tänka, är man sjuk så är man. 
Hoppas bara att det snart ger sig. 
När jag tänker de värsta tankarna brukar jag fundera på hur andra har det 
som är riktigt sjuka, borde inte klaga. 


Häromdagen började jag göra en ny blogg. 
Om du vill följa mig på den så får du skicka mig din mejladress 
eftersom jag inte tänker ha den öppen.

Sov gott och ha en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Ska du helt sluta med denna då? Detta är en av mina bästa reklampelare. Har någon i veckan som går in via din. (kanske är du?)

    SvaraRadera
  2. jag brukar kika in hos dig rätt ofta...
    Bloggen finns kvar men min andra blogg är tänkt som en reseblogg.

    SvaraRadera