Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 21 januari 2013

Måndagkväll 21 januari

För 4 år sedan firade vi mammas 90-årsdag med en stor fest. 
Det blev hennes sista födelsedag men den har vi alla i ljust minne. 
2 månader senare blev hon sjuk och kom aldrig hem igen.
Tänker ofta på mamma och saknar henne. 
I helgen fick jag mig en tankeställare. 
Eftersom min pappa dog när jag var 14 år vet jag inte hur det är att ha en pappa som vuxen. Jag lärde aldrig känna honom riktigt. Hur skulle det ha varit? Den frågan får jag aldrig svar på. Jag får bara vara tacksam att han fanns och det som jag minns.

Mina projekt här hemma sniglar sig framåt men jag är rätt nöjd emellanåt för det som blir gjort. Det är svårt när man är ekorre (samlare) att inse att vissa saker bara tar plats. 

Den här veckan blir det bara två arbetsdagar
eftersom jag ska på kurs igen två dagar. 
Nu är det dags att planera vårens resa.
Den här gången blir det ingen vanlig semesterresa.

Tejde nov 2012

Dags att ta itu med lite strykning
 och så får det nog bli något spännande på Tv som gör det roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar