Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 25 februari 2010

Torsdag...arbetsveckan avklarad...nåja lite jobb får det nog bli i helgen.
Det har varit intensivt den här veckan. Vägen till jobbet är ljusare men det är mycket snö så man får ta det lugnt på småvägarna.Igår gjorde jag bort mig för drygt 50 andra pedagoger men det bjuder jag på. Jag som hade förberett mitt usb minne (trodde jag). Nervösare och nervösare blev jag men Smartboard är en kul grej som jag hoppas jag blir bättre på så småningom. Ungarna gillar det också och det är ju en fördel.
Sonen gjorde premiär på catwalken i London igår hoppas det gick bättre för honom.

Imorgon hoppas jag att jag kan fortsätta med att måla sovrummet. Mitt nya projekt är fortfarande i ett paket i Stockholm. Men nu har jag betalat i allafall.

Ikväll hade vi (missionsrådet i kyrkan) en planeringsträff här hemma.
Jag hade gjort semlor, de blev riktigt goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar