Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 15 februari 2010

Måndag och första dagen på lovet (jag är lärare).
Jag började dagen med att se färdigt filmen som jag fick via Telia igår. "Marley och jag" en riktig snyftare (iallafall i slutet). Min egen vovve fick en kort promenad innan jag fixade tillbaka tandborsten och pyjamasen som blev kvar igår från barnbarnens besök. Sedan var det dags att åka till en vän och packa förbandsmaterial till Afrika. Vi fick en trivsam stund vid köksbordet med kaffe, semla och hembakat. Utsikten var också fin: ett stort träd fyllt med småfåglar och rådjur som också ville ta del av fågelbordets "gåvor". Kartongerna är nu packade och väntar på att skickas vidare.
Hemma väntade Ida (min lilla hund) på en längre promenad och tidningen Drömhem och trädgård.
Vad valde jag först tror du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar