Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 19 februari 2010

Fredag...
det har varit en skön vecka...tyvärr inte så kreativ men det är skönt att ta det lugnt. Idag började jag dagen med en timmes promenad med Ida. Hon blev precis tokig en stund och sprang ut i snön och jagade något

Väl hemkommen blev det frukost och sen skulle jag försöka föra över videosnutten via Bluetooth. Det var knepigt. När jag försökte några timmar senare så hittade jag en knapp som skulle aktiveras. Då var det superenkelt. resultatet kan du se i här.
Dagens lärdom!
Jag som tyckte att jag inte hade gjort något idag, Jag kan ju hantera bluetooth nu!!!

När B kom hem fick han upp mig på taket för att skotta snö. För mig gick det bra men B brakade genom altantaket. Det gick bra trots allt.
Nu hoppas jag att vi hinner måla ett rum innan det blir för mörkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar