Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 14 februari 2010


Idag har vi haft förmånen att få ha våra två barnbarn här hos oss.
Vi tog en tur med spark (jag kan inte minnas att vi gjort en sådan tur med våra egna barn) vi matade hästar med äpplen och morötter.
När det var dags att äta kom mamma, vår äldsta dotter för att hämta dem. Vi åt tillsammans. När vi började bli klara säger tvååringen till sin mamma "har du ätit upp?" När hon inte fick något svar sa hon "Har du ätit upp frågade jag?". Hon har kommit långt i sin språkutveckling eller hur?

Sedan blev det en gratisfilm via Telia (vår tv-leverantör satsar rejält på kärleksfilmer idag på Alla hjärtans dag) och kaffe med semla.
Just nu verkar nätet överhettat, OS och gratisfilmer?, varför hackar det annars?

Just nu sitter jag i ljuset av två stearinljus och testar att skriva igen. Möte med nutid och dåtid, känns helt ok!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar