Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 17 december 2013

Långsamhetens ...

... Lov eller vad ska man kalla det???
Ett inlägg med vänsterhanden tar tid och blir kortare än vanligt. Värken i handen finns kvar, håller nog fast lite till med det smärtstillande. Vad snabbt allt kan ändra sig...
Någon julstress är det inte tal om. Baka kan jag glömma. En god vän överraskade med bullar, en med skorpor och ännu en med ännu mer bullar och kakor. Tårarna var inte långt borta. I helgen åt vi ett gott julbord. Iris och jag plockade fram krubban och klädde granen. Fattas lite glitter bara.
Idag komTheo och vi fixade lite mat till fåglarna. För övrigt har jag plockat ur diskmaskinen, klätt på mig, suttit hos grannen och sett när hon ... Ojdå lite hemligheter!!, gjort en omelett. Sen komTheo.
Imorgon är det dags för återbesök på Ryhov.
Nu dags för adventskalendern,
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar