Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 28 december 2012

Godmorgon!

Idag blir det resa till huvudstaden!

Har gjort en liten snabbkoll i bloggvärlden. 
Ojoj vad vackert alla har det. 
Min jul blev rätt så röd 
men en del vita hyacinter och amaryllissar blev det.

Fick ljuvliga blommor av mina barn. 
Ett gäng röda rosor mmmmm och en vacker julgrupp i rött, grönt och vitt,
perfekt till mitt julbord. 
(det vita rufset är servetter inpirerat av Underbara Clara).  


Gott slut på detta året govänner!

Nästa år är ännu ett oskrivet blad.
För min del är en del redan inplanerat
men mycket är ännu osäkert,
Spännande!!! 

1 kommentar:

  1. Min jul är alltid väldigt röd =). En varm och skön färg när det är kallt och vitt ute. Sen kompletterar jag det gärna med vitt, grönt och guld. Önskar dig/er ett gott avslut på detta året och ett gott 2013.

    SvaraRadera