Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 21 september 2012

Fredag...

brukar ju vara min lediga dag men inte nu på ett tag.
Känns riktigt roligt att få jobba igen. 
Sätta sig på cykeln och efter ca tio minuter flåsa in på jobbet. 
Inte för att jag är sen utan för att det är uppför. 
Efter jobbet behöver jag nästan inte trampa alls 
utan bara rulla hemåt och ca fem minuter senare är jag hemma. 

Igår hade vi en härlig dag på Ekehagens forntidsby
Vi hade inte tur med vädret men vad gör det när man är på utflykt.

Nu är det helg och det blir ju också spännande,
Höstival  och Equadoriansk fiesta i  Mullsjö missionskyrka.

Dags för lite bak och mat nu.


Ha en riktigt skön helg alla!

2 kommentarer:

  1. Då var du ju nästan hemma hos mig igår =)
    Jobbar du mycket? Är du enbart i skola eller även förskola/fritids? Spännande och roligt att väga prova nytt och nya arbetsplatser. Skönt att ha så nära också kan jag tänka mig. För mig tar det också ca 10 min till jobbet. På moppe =)
    Saknar dig! Ha det riktigt bra. Kram!

    SvaraRadera
  2. Har bara hunnit med jobb på skola än så länge. Jag har ju haft studier och semester också.
    Kul att läsa dina inlägg. Saknar dig också men vi har ju iallafall koll på varann även om vi inte träffas. kram

    SvaraRadera