Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 2 augusti 2012

Snabbköpskassörskan....

NU har jag fått svaret på min "sommargåta"
När jag var på ICA idag frågade kassörskan om jag hade fått något vykort? Jag stod nog som ett frågetecken.. tills det äntligen gick upp för mig....
Det där kortet som kom i juni som inte hade någon avsändare

Sicken Charlie hon bara ville glädja mig trodde jag behövde det. 
Och så väl det stämde.
Jag kan fortfarande minnas känslan av att någon hade valt detta kort till mig.

På baksidan stod det "Livet består av ögonblick".
SÅ sant.....TACK Charlie!!!


Detta ögonblick är från min dag med barnbarnen på Barnens hus i Tidaholm.

Dags att sova och ladda för morgondagen
 som jag hoppas vi kan tillbringa på vår egen strand.





1 kommentar:

  1. Vilket fint vykort du fått. Roligt när någon tänkt speciellt på en. Barnens hus är ett mysigt ställe. Vi var där på fritidsresa för ganska många år sedan. Ha det riktigt gott, Kram!

    SvaraRadera