Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 21 augusti 2012

Skolstart

Utanför mitt fönster cyklar barnen till skolan och jag bara sitter här.
Mina elever började förra veckan. Ja nu är de inte mina längre och det känns lite vemodigt...


Just nu har jag fullt upp att ta hand om min tillvaro men tids nog börjar det andra tider.


Har varit mormor på heltid i mer än tre veckor och det har funkat rätt bra. 
Lite mamma har jag också fått vara.
det är roligt att lag mat när man är fler som ska äta
Men oj vad fort tiden går.

Nu är det dags att ta tag i dagens bestyr.
Börjar med att göra en  blåbärspaj och sedan ???

Ha en bra dag!


2 kommentarer:

  1. God kväll!
    Förstår att det måste vara en lite märklig känsla att när skolan drar igång igen så är man inte längre en del av den som man varit i många år innan. Man har ju haft sin vardag klar och man har inte behövt fundera på hur man ska spendera sin tid direkt. Snarare hur tiden ska räcka till... Men så spännande att våga ta steget och se vart det leder... Modigt!
    Hoppas att du får en riktigt fin och givande höst där du också får tid och ro att samla kraft.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla!
      Jag känner att jag har gjort rätt. Sen får man se vart det leder. Ha det gott själv! Kram

      Radera