Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

torsdag 20 juni 2013

Midsommar...

... Imorgon. Har en lång lista som borde göras idag. 

Men det är fint väder och uterummet är skönt och min bok lockar.
Får väl försöka varva lite.
Boken heter "Den hemliga dottern" av Shilpi Somaya Gowda


I år var ModeLinn tidig med rean 
och jag kunde inte motstå en färgklick till min vita klänning och en "poncho".

Tror att de kommer användas flitigt.
När det gäller shopping är jag lite "låg".
Det finns så mycket fint men jag har ju redan ...
Idag måste jag ändå ta en tur till A6 men det får gå snabbt.
Just nu lockar inte staden.

"Jag trivs bättre hääär..." Som någon berömd uttalade sig.

Nej, govänner det här duger inte. 
Dagarna rusar men det gör tydligen inte jag.
Måste börja beta av på min lista nu.
Imorgon är det midsommar och mannen är fullt upptagen 
så andra får en fin midsommar i Mullsjö.

Jag hoppas på en skön kväll imorgon.
Blommor från Sundsvik och barnens farmor fast nu finns de i min trädgård.

Glad midsommar och njut av sommaren,
den har just börjat!


1 kommentar:

  1. Hej!
    Ville bara önska dig en fin midsommar.
    Vi kom till Dalarna för några timmar sedan och ska vara här till söndag. Det var 23 grader när vi kom och solen skymtar vi fortfarande bakom molnen. Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera