Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 28 november 2012

Min tur

... att vila (hosta och snörvla). 

Många sjuka just nu och idag mjukstartar jag med sovmorgon 
(eller åtminstone sängläge).
Min lista är annars rätt lång på vad jag vill göra.
Listan kan sammanfattas 
 jag vill få ordning i mitt kaos så jag kan göra fint till advent.

Men först lite extra vila.

Ha en bra dag!

När jag letade efter en bild till mitt inlägg 
fick jag upp en sida med tips på adventskalender.
en kul grej som kanske någon nappar på?

Stocking pattern
visst är de söta?
Lite svårt att hinna med till lördag bara...

2 kommentarer:

  1. Vilken söt adventskalender. Ska man göra en sådan får man väl börja efter jul och sticka en strumpa lite då och då, så att den är klar till nästa advent =) Vi har haft många sjuka barn på förskolan. Hosta, förkylning och feber. Vattenkoppor har också gått över ett helt gäng barn. Nu börjar de friskna till, men näsor får vi nog torka fram till jul =)
    Hoppas att du snart piggnar till. Stressa inte upp dig inför advent. Det blir väl...
    Ha det riktigt bra, Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas innerligt att du är frisk nu! Krya krya!

    SvaraRadera