Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 10 september 2011

Höststädning

Nu har jag fastnat...
Känns som det är en del att ta itu med efter en låång sommar. Vill ändra en del men då kommer jag ju inte vidare.Nu har jag i alla fall fått hyfsat ordning i ett rum så jag får val ta itu med köket innan "bananflugorna" ( fast jag har inga bananer i mitt kök för tillfället) tar över helt. Jaja det börja lugna ner sig men det är rätt irriterande om man skulle "råka" glömma något framme på kvällen så är det full svärm på morgonen.


Igår matade vi våra bin för vintern och jag lyckades få en innanför byxorna AJJJ vad det sved till!
Vi var på kurs också. Jag har  fått dispens och ska följa med på en 55+ resa till St Petersburg. Ska bli kul! Vi träffas några gånger innan och efter för att lära oss mer om vårt resmål. Igår konstaterade jag att ryska är inget lätt språk.
Nej nu är det slut på pausen...måste återgå till arbetet.
Ha det gôtt!

1 kommentar: