Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 28 augusti 2011

Söndagskväll

Ikväll skulle jag vilja skriva ett långt inlägg men jag behöver min "skönhetssömn". 
Kan konstatera att mina tre "lediga"dagar försvann fort.
Men det går fort när man har roligt.
Igår kom vårt ena yrväder från London hem 
gissa om Iris blev glad! 
Vi metade kräftor och hade goda vänner här.

Idag var jag i kyrkan och där fick jag många tankar att skriva ner i min tankebok.
Dagens tema var att Gud har gett oss olika gåvor, 
självklart började jag funderade jag på vilka gåvor jag har???
Vi sjöng några härliga lovsånger också. En strof som stannade kvar var:
I din närhet finns min rädsla inte kvar .... 
den rinner av ...
Jag vet vems närhet jag vill var i !
Gudstjänsten kändes som balsam för själen 
och jag hoppas jag får med mig
 det i veckan som ligger framför.

Blott en dag ett ögonblick i sänder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar