Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 10 augusti 2011

Sista dagen ...

En bild på mina tre barnbarn på Netas vackra "trappa".
Se vilka fina plattor hon har gjort
... på en lång ledighet. 
En ledighet som präglats av Carpe diem, 
dagarna har fyllts av olika aktiviteter och möten. 
Tiden går fort ... Jag ville hinna mer. 
Nåja... 
det blir roligt ätt börja jobba igen.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ps Nu kan jag blogga även i mobilen

1 kommentar:

  1. Hej!
    Visst går ett sommarlov fort. Men det är väl så att man fyller det med sådant man tycker om. Och när man har roligt då går tiden fort.
    Vi syns snart.
    Ska bara säga att jag försökt skriva kommentarer hos dig många gånger, men tyvärr krånglar det. Jag måste logga ut, logga in och har nu försökt exprimentera lite. Men då har hela texten försvunnit.

    SvaraRadera