Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 31 oktober 2010

Tänkte delta i en tävling....
man ska länka till en speciell sida
"Bambukläder"
om du klickar på det så kommer du till deras hemsida.
Det är en butik som har sitt lager i Mullsjö och jag rekommenderar dem varmt
om man vill tänka på vår miljö och gynna nytänkande i klädproduktion....

För övrigt så har jag haft en härlig söndag.
Men Camilla om man börjar måla vitt blir det så konstigt...
man måste bara fortsätta.
Återkommer.
kram Ellinor



1 kommentar:

  1. Hej Ellinor!
    Ja, precis så är det. Det var väl tur att det är någon mer än jag som kommit på det. Du har satt dig i lite arbete förstår jag. Men jag tycker faktiskt att det många gånger är avkopplande att måla, så Ellinor koppla av. Hoppas att du får ett skönt lov!
    Kramar Camilla

    SvaraRadera