Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 25 oktober 2010

Jag skulle nog kunna kalla min blogg för måndagsbloggen. Eftersom jag är ledig då blir det då jag tar mig tid för att göra vad jag vill. Nåja det var väl kanske lite överdrivet. Det är den dagen som jag försöker komma ifatt också. Idag har t.ex ägnat mig åt några timmars bokföring. Det är tur att firman inte är så stor.
NU är det dags för strykning av tvätt som legat och väntat ett tag. Jag förstår inte riktigt att det kan bli så mycket när det bara är två i huset. Hur hann jag när barnen var små? Fast jag var nog snabbare och effektivare på den tiden.
Kanske kan det bli några foton på dockskåpet också. Nej...jag tror jag ska göra färdigt lite mer innan jag visar något igen.
Vi kanske ses senare om jag har något mer att berätta alltså...

Carpe diem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar