Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 19 september 2010

Söndag...

Ojdå...nu har det hänt igen. Jag glömmer både tid och rum när jag sätter mig framför datorn.Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder från min dag igår och upptäckte (när jag gick ner) att altandörren stod öppen och det var "lite" kallt. Jag skulle ju städa lite på altanen (uterummet) när det var ljust. Jaja det är en dag imorgon, ledig åtminstone på fm.




Min gårdag var det... jag deltog i foto-maraton.
Man skulle ta 12 bilder med givna teman.
Det blev kanske inga vinnarbilder men jag är nöjd!
Temat för bilderna var: fart, högt, hårt, blött, mumsig, deltagarnummer,
liv, ben, kallt från när och fjärran,Y och utstickare.








1 kommentar:

  1. Det låter roligt med fototävling. Jag tycker också att det är roligt att ta kort. Dina bilder var mycket fina. Det är så fint ljus på hösten.
    Kram Camilla

    SvaraRadera