Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 27 september 2010

Måndag fm

Måndag förmiddag och dags att summera helgen.
I fredags blev det lite födelsedagsfirande med kaffe och tårta. Vi satt i vårt uterum. Härligt! Våra två underbara barnbarn stannade över natt så det blev popcorn och spel. Lördag morgon blev ingen sovmorgon precis men vad gör det med två goa ungar i sängen. På kvällen hade vi tänkt oss på en konsert i Jönköping men vi hade tagit fel på dag så det blev bara en tur till Coop för att fylla på förråden.


Söndag - halvdag i kyrkan. Härlig gudstjänst med barndop och inspirerande predikan från Afrika. Sedan var det lunch med salladsbuffé, film, fika och många goa människor.

Måndag - nu väntar tvätt och annat som behöver göras innan jag kör mot Jönköping. Hadetänkt hinna måla lite också, men när jag plockade ur glaset ur en fotoram gick glaset sönder. Skall jag tolka det som att jag ska ligga lågt idag?
Jag är så imponerad av alla fina bloggar som jag har börjat titta på så nu ska jag försöka få ordning på mitt hem. Jag har fått så många idéer. Camillas vita villa här på Blogger rekommenderas varmt. Ha det gott alla...

1 kommentar:

  1. Den tårtan såg väldigt "smarrig" ut. Vilken härlig duk du hade under. Så gulliga barnbarn, förstår nu att du har mycket runt dig, mysigt. Tack för att du skriver så fint om mig.
    Ha en bra helg!
    Kram Camilla

    SvaraRadera