Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 23 juli 2014

Sommar ...

Ojoj vilken fantastisk sommar och här sitter jag inne i köket och skriver.
En paus i min frustration (igen). 
Hade tänkt rensa i min bokhylla men det är svårt.

Jag har ägnat mig åt en del pappersarbete  ( må - ti )
- så skönt när man är klar efter ca 8 tim 
(inte allt på en gång, lite bad och fil mm emellan ). 
Idag började jag dagen med målning kl 7 
kl 11 var jag klar med grundmålningen.
Det var svettigt - imorgon får jag börja tidigare 
Under de timmarna hann jag också med 2 dopp i sjön, 
frukost och lyssna på "projekt Rosie".



Så fantastiskt vi bor igår blev det "brygglunch" 
(det blir mycket fil just nu).

Borde kanske skriva om våra fantastiska dagar i Skåne också. 
Kanske återkommer med bilder vem vet? 

Bloggen är inte riktigt prio 1.

Njut av sommaren och samla ögonblick.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar