Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 11 februari 2014

Sportlov

Efter en vecka på jobbet blev det sportlov. det var skönt med en vecka som start efter min sjukskrivning. Det var roligt att komma till jobbet igen men handen behöver tränas mer.

I helgen var vi i Stockholm. 
Vi var på möbelmässan och fick träffa sonen som var där med sin skola
Det blev ett extra plus.

.
 På kvällen vi åt gott tillsammans på Vapiori - ett pastaställe i Gamla stan. 
Vi fick bästa bordet med ett olivträd i mitten.

På söndagen var vi i Markuskyrkan på gudstjänst. De hade korv till kyrkkaffet. 
Vi pratade en del om de som sover utanför kyrkan på nätterna som kommer från Rumänien. 
Hur hanterar vi detta? Vad kan vi göra? 

Efter det besöket åkte vi ut till Prins Eugens Waldemarsudde 
där det just nu är utställning med Carl Malmstens möbler.

Igår var vi en tur till NK och Svenskt tenn innan vi åkte hemåt.

Jag har avslutat boken Livet efter dig… 
en bok som var svår att släppa.

Den här veckan ska jag försöka hinna med lite här hemma. 
Det är så mycket som ligger efter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar