Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 15 februari 2014

Intervall ...

träning är nog inte min grej men intervallröjning/städning är min grej. En halvtimme sen behöver man ett brejk.

Typiskt mig så här i slutet av en ledig vecka dåå kommer jag igång. Här hemma finns ett projekt som vi började på för fyra eller är det fem år??? Kanske blir det klart i vår. Det beror mycket på min fantastiske Mr B som kan det mesta. Alltså beror det lite på vad han prioriterar eller vad han hinner kanske är bättre formulerat. Lovar att det kommer bilder den dagen det är klart.

Det borde ju bli rätt mycket gjort om inte brejken bli för långa. 
Idag blev det nog i allafall 4 intervaller.
Jag är rätt tacksam för min MrB. Idag lyckades han övertala mig att gå hem från Konsum med ryggsäck och hund. Det var ju riktigt skönt. Ofta är det så att han "sparkar" (bildligt talat alltså) upp mig ur soffan och tar med mig ut. Det känns så bra när man väl kommer ut. Ibland är det grannen som vill ha sällskap på hundpromenad (när kommer de hem egentligen?) Min kropp behöver komma igång igen. Känner mig lite "ringrostig".

Tack Charlie för alla bloggtips 
de blir ett bra alternativ till andra aktiviteter på grodan.
Nu ska jag bara få in dem på min lista. 
Det är kul att träffa någon mer som bloggar IRL.
Bloggning är kul men jag är lite dålig på att läsa andras, 
förutom de som jag följer förstås.


Ha en skön helg!

Jag behöver ladda för jobbet det känns kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar