Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 13 juli 2012

Semester...

Blogga är ingen huvudsysselsättning just nu.  Min bloggaktivitet för tillfället är mest att läsa om om andra biodlare.

Här hemma är det olika projekt på gång .
Takbyte, svampplockning, jordgubbsplockniing, lite bakning och så några utflykter mellan varven.
I lördags var jag i Hjo på slöjdmässa, förra fredagen och igår var jag på vägkyrkan i Bottnaryd, i söndags tog vi en tur till Hästholmen och åt deras berömda wienerschnitzel sedan tog vi turen runt Vättern med BIL.
Vi har också hunnit med det traditionella besöket på Bönareds prästgård för att äta jordgubbstårta.
Vi har även varit på några biodlarträffar. Härligt med ombyten .


Innan vi kom till Slöjdmässan hittade vi denna lilla butik. 
Vita ranunkler Ett besök där rekommenderas varmt.

Ha det gott och njut av sommaren!


1 kommentar:

  1. Hej på dig!
    Det ser ut som du har hunnit med en massa roliga saker, det vill jag också. Men som tur är börjar jag bli klar här hemma. Idag har vi varit på en utflykt till Hjo.
    Jag brukar vara inne på bloggen Vita ranunkler, vart ligger den butiken?
    Ha det sååå bra.
    Kram

    SvaraRadera