Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

lördag 17 mars 2012

Lördagsnöje


Det är redan lördag och ingen har städat huset.... 
borde ta tag i det.
Men måste få skriva några tankar först.
Det har varit några intensiva dagar och gårdagen gick verkligen i ledighetstecken.
klarade av minst två viktiga samtal (telefon). Sedan var det många samtal IRL
(har lärt mig att det betyder in real life). 
Fika och promenad med grannen, träffade sjuklediga vänner 
( skönt att man har klarat sig från årets influensa) 
och kalas hos goa barnbarnen.



Idag började vi med fönsterleverans till ett känt hus.

Sedan blev det besök på Mullsjö folkhögskola 
och sedan en tur till återvinningen.



Denna utsmyckning i hallen är högst tillfällig.
Jag blev bara såå glad när dessa nycklar kom fram idag
efter att ha varit på okänd plats alldeles för länge.

Idag har en del andra "bitar" också fallit på plats...

Hoppas resten av dagen fortsätter i samma tema.
Ha det gott alla!

2 kommentarer:

  1. kan inte se bilderna...kan du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan se bilderna =)
      Hoppas att du får en go söndag, Kram!

      Radera