Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

fredag 2 mars 2012

En härlig fredag.........






... som jag har tillbringat inne. Men det finns en charm med det också. Elsa, som för övrigt har firat sin första födelsedag på rätt dag 29 februari, har varit här idag. Hon har varit sjuk hela veckan så idag fick det bli en lugn innedag hos mormor. Vi pysslade, tittade på film och efter maten läste vi Alfons. 
Alfons (Gunilla Bergström) har så mycket klokt att säga. 
Idag handlade det om att man måste få ha tråkigt ibland annars blir det ju aldrig roligt. 
Så sant!!!

alfons åberg

alfons åbergEfter läsningen somnade vi båda två.
Just nu undrar jag vad som pågår i min kropp. 
Känner mig allmänt hängig kanske har jag fått en lindrig släng av influensa. 
Jag äter en del kosttillskott och kanske det gör att jag håller mig på benen. 
Det är många som är sjuka runtomkring.

Nu har vi sett Skavlan, han har en förmåga göra intressanta intervjuer.
Det finns många spännande människoöden i vår värld.

Go' natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar