Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

tisdag 27 december 2011

Så var det jul igen,,,

Tisdag efter jul och ska försöka summera juldagarna.
Det blev en annorlunda jul kan jag bra säga.

Huset fullt men ändå inte lika fullt som tänkt. Lina var/är sjuk så julen blev kanske inte riktigt som vi hade tänkt.
Men å andra sidan...när blir det som man har tänkt?
Tomtebesök fick vi ...

Första tomten kom redan på fm. 
Det var tomtedoktorn.

Kyrkobesöket i Suntak blev iallafall av...


Stjärnan och ljusen var tända.

Nästa tomte hade en säck med klappar att dela ut.




Ida fick ett fint halsband och koppel av sin kompis. 
Vi andra blev inte heller lottlösa.

Tänker sova nu!
Imorgon hoppas vi på en friskare dag.
Gonatt!



1 kommentar:

  1. Hej på dig!
    Låter som att du/ni haft en fin jul trots sjukdom. Hoppas alla mår bättre nu...
    Min julhelg blev precis så lugn som jag hade önskat och precis vad jag behövde. Idag kommer Leon och stannar tills imorgon. Kanske inte det bästa för mig just nu med tanke på hur slut jag känner mig. Men det finns även trötta småbarnsföräldrar som mer än väl behöver lite avlastning och jag är bara sååå glad över att ha förtroendet att ha min lilla goding. Fredagen kommer gå i vilans tecken, på kvällen kommer Anton och sedan lär helgen bli livlig =)
    Det är väl det som kallas livet =)
    Ha det riktigt gott. Ta hand om dig och njut av dina nära och kära. Gott Nytt År om vi inte hörs innan. Kram!

    SvaraRadera