Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 20 december 2010

4:e advent
Efter gudstjänst med fina sånger och givande predikan blev det julbord på hotellet tillsammans med släkten. Släktbilderna sparar jag till ett annat album men en bild på Elsa och den musicerande "tomten" passar bra. Det var så roligt att få hit nästan hela släkten och vara tillsammans en stund i dessa tider.
God mat stod hotellet för.

Förmiddagen blev lite väl fokuserad på snöstopp! Brorsan och jag tog en tur till S:s arbetsplats. Sedan tog han tog bilen till tåget och jag tog en tur med Ida i snövädret. Sedan tänkte jag hälsa på hos farmor. Men se där blev det stopp. De var på väg till affären och jag körde fast när jag skulle backa ut. Efter en halvtimmes försök att komma loss gick jag hem och lät bilen stå kvar.
Får väl se när den kommer därifrån.
Jag har ju lite extra hjälp här hemma. Lillpojken dök upp som en överraskning i torsdags kväll.
Nu är det dags att ta itu med dagens "stök" får val se vad det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar