Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

söndag 2 februari 2014

Hur gör man ...

när man laddar inför en måndag?

Det är nu slut på soffhänget, sena frukostar, korta promenader …
Men "sjukgymnastiken" och en del läsande för nöjes skull tänker jag fortsätta med.
Ska försöka utöka mina promenader också, behöver få upp kondisen. 
Men framförallt måste jag se till att komma igång på jobbet igen. 
Ska bli kul men känns lite pirrigt efter så många veckor här hemma i min lugna och trygga miljö. 
Lugnt har det kanske varit men inte så skönt alla gånger. 
Det är så mycket som är svårare med bara en hand och så har det ju gjort ont också emellanåt.
Sen är det där med psyket… humöret har liksom inte alltid varit på topp.
Men det har ni som följer mig redan fått höra. 
Nu gäller det att komma igång igen.

Tyvärr är det nog en del kvar när det gäller styrka och rörelse i högerhanden men jag ska  fixa det.
Jag har bestämt att jag ska försöka ta det lugnt (så lugnt det går i min arbetsmiljö) och även vara nöjd trots att min lista över vad jag skulle göra i januari inte är klar på långa vägar. 
Det funkade inte helt enkelt.

I helgen har vi varit hos Lina och Iris. 
Tänk att min lilla Lina är 32 år idag.



Vi slutade besöket hos Lina och Iris i 
Metodistkyrkan i Fredrikstad där Iris går på Speider (scouter)


Ha en bra vecka och var rädd om dig!

(Nu är jag trött i handen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar