Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 2 oktober 2013

Vad händer...

just nu?
Ja det är frågan. Bloggen har vilat men det har inte jag.
Jag har jobbat en hel del
och sedan har det varit en vecka i Italien med familjen.
Det var härligt men det gick alldeles för fort.
Det känns som det var en dröm. 

Pizza-lunch på stranden

Majs

Smala gränder

Matdags igen

Grannens lilla minihund var populär hos barnen

En härlig strand i Serne


Stenplockaren  igång

Nu är jag tillbaka i "verkligheten " igen.
Livet rullar på med racerfart och hösten är redan här.
Även om det inte lika varmt och skönt som i Italien
så är det en härlig frisk luft i vår bygd.
Kyligt och kallt på morgonen men
dagarna är underbart vackra med alla färger
och solen som skiner.



1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Så härligt att få en vecka tillsammans med hela familjen. Ser riktigt härligt ut...
    Själv är jag sjukskriven sedan i början av sept. då jag ramlade och bröt handleden. Fyller dagarna med promenader i det fina höstvädret och så läser jag en del. Ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet. Vi har flyttat till nya lokaler. En modul som är ljus & en fin utegård. Idag är jag bjuden på lunch hos en kompis. Trevligt! Ha det riktigt bra. Kram!

    SvaraRadera