Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

måndag 1 juli 2013

På väg...

... norrut i vårt avlånga land. Igår lämnade vi Mullsjö med grå himmel och regntunga skyar.
Idag rullar vi på E4an i strålande sol och passerade just en skylt där det stod Skellefteå 80.
I högtalarna hör vi Torsten Wahlund läsa "En man heter Ove". Så mycket tänkvärt och komiskt i en salig blandning.
Har ägnat mig åt lite stickning också. Jag köpte garn när vi var på Sveriges enda ullspinneri i lördags.

http://www.ullspinneriet.com/ 

Titta gärna in där om du har vägarna förbi Ödeshög i sommar.
 Eller handla i deras onlinebutik.

Sedan besökte vi en bigård och en underbar trädgård. 
Hur lyckas man egentligen att skapa en trädgårdsdröm? 

Jag är glad att få njuta...
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar